diumenge, 24 de febrer del 2013

Guacamole


Avui un clàssic dels aperitius: el guacamole! Un entrant ràpid, fàcil i boníssim! He provat de fer-lo de moltes maneres diferents fins que n'he trobat una que m'ha convençut. No és la recepta tradicional però a mi és la combinació que més m'ha agradat. Les receptes tradicionals solen dur coriandre però jo no sol utilitzar-ne per cuinar i si em comprava per fer guacamole sols n'utilitzava una mica i la resta se m'acabava tudant. A més, el gust tampoc m'acabava de convèncer. Per això vaig substituir el coriandre per una mica de curri, que no es passa i li dona un toc molt interessant si sabeu trobar-ne la mesura justa. Aquí teniu la recepta, a veure si us animeu a tastar-la. 

INGREDIENTS
- 1 Alvocat. 
- 1/2 pebre vermell.
- 1/2 ceba. 
- 1 tomàtiga. 
- El suc d'1 llima (si no en teniu podeu utilitzar llimona). 
- Sal i pebre bo. 
- Curri. 

COM ES FA? 
1. Talla el pebre vermell i la ceba a trossets mol petits i reserva.
2. Pela l'alvocat i posa'l a la picadora juntament amb la tomàtiga. Capola-ho tot fins a aconseguir una massa homogènia.
3. Afegeix suc de llima, sal i pebre bo al gust. Afegeix una mica de curri, molt poquet. Remena amb la picadora i rectifica del que creguis que fa falta.
4. Mescla-ho amb els trossets de pebre vermell i ceba.
5. Serveix acompanyat de triangles de blat.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada